Apache 1.3 + CSacek

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Říjen 29 07:48:23 CET 2002

On Sun, Oct 27, 2002 at 10:16:01AM +0100, Michal Kubecek wrote:

> Asi jste nepochopil, co se píše v příspěvku, na který odpovídáte. Pokusím

 Ja zase nechapu proc je nutne se s nekym bavit timto tonem...

> se vám to převyprávět: než dávat 'AddDefaultCharset off' a cpát do každého
> dokumentu <meta http-equiv=...> (a zcela spolehlivě na něj někde zapomenout),
> je lepší nastavit přímo ten AddDefaultCharset na správnou hodnotu. Tag

 Uz jste zkousel nekdy psat neco v XML? Jakeho kodovani je soubor v
 HTML ulozeny na disku ktery chcete pouzivat bez prostrednika v podobe
 HTTP? <meta http-equiv> nic nesimuluje, ale dela ze souboru samostatnou
 a zivotaschonou zalezitost -- svet nezacina a nekonci s protokolem HTTP
 a apache ...

> v odpovědi hlavičku 'xxx: yyy', pokud nemáte možnost ji poslat. Máte-li tu
> možnost, je lepší ji využít, než používat komplikované náhradní řešení.

 To neni komplikovane. Komplikovane je pokud mate v jednom adresari
 nekolik souboru ruzneho kodovani (a i ruznych jazyku) tak prinutit
 nejaky server, aby do onoho zazracneho protokolu neco pridal.

 Stale nechapu v cem je HTML format tak zazracny, ze potrebuje byt
 popisovan mimo soubor zatimco jine formaty v ramci HTTP to nepotrebuji.
 IMHO je v tomto HTTP bastl.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>