Nasazeni linuxu v podniku - reference, zkusenosti

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Říjen 29 08:44:17 CET 2002

On Sun, Oct 27, 2002 at 09:39:52PM +0100, Ing. Vlastimil Pospíchal wrote:
> Co znamená "musi byt v .doc formátu"? Co je to vlastně ".doc formát"?
> Kdo dnes vyžaduje takový formát? Je tu zmínka o malinkaté firmičce,
> která patrně nemá filiálky, které by vyžadovaly .doc . Neznám nikoho
> kdo by po mně kdy tento formát striktně požadoval.

 Kazdy by mel alespon jednou za zivot pracovat, alespon na rok, ve statni
 sprave. Clovek pak hrozne moc veci pochopi, je to takove filozoficko-
 psychologicko-socialni dlouhodobe skoleni a vystacite s tim na cely
 zivot. Doporucuji.

    Karel

 PS. to neznamena, ze mate prijimat .doc (ja to treba nedelam), jde jen o
     pochopeni problemu v jeho nejsirsich souvislostech :-)
--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz