Apache + Cestina

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Úterý Září 3 19:29:51 CEST 2002

Jan Houstek <housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz> writes:

> V okamziku, kdy useri chteji psat stranky v windows-1250 nebo unicode (a
> ja jim v tom nechci ani nehodlam branit), tak takovou vec uvitate.

A proc k tomu potrebujou modul na prekodovani cestiny?  Kdyz staci
specifikovat text/html; charset=utf-8 jako content-type a browser se
prispusobi sam, vcetne posilani dat do formularu.  Toto rozhodne funguje v
Mozille, Galleonu, IE 5.x a vyse, jine browsery nemam k dispozici.

> Navic pokud uzivatel spravne napise, v cem to pise, do META-tagu, tak to
> ten modul pozna sam a zaridi se podle toho (tj. neni nutne napr. v
> .htaccess specifikovat, v cem to mame ...)
>
> Proste si narozdil od jinych myslim, ze jiste vyhody pouzivani techto
> modulu prinasi, i kdyz pokud to jde bez nich, tak je to jeste lepsi ...
Jestli vam nevadi, ze mate v systemu element, ktery muze zpusobovat
nedefinovatelne chovani (napr. blbe funguje disposition: attachment ci jak
se to jmenuje)...

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6