Apache + Cestina

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Září 3 20:00:44 CEST 2002

> Jo aha, vsechny browsery samy podporuji v pohode Unicode, to je mi novinka
> (ano, nova mozila, IE a spol ano, ale jsou i jine a stale hojne rozsirene
> ...)

Existuji situace, kdy se modul typu csacek velmi hodi. Typicky pokud vam
vice lidi pise v ruznem kodu, ale data uklizeji do jedne a teze databaze.
Pak mate problem, protoze server side skripty povetsinou neumi rozumne
zjistit, v jakem kodu maji data, musi se spolehnout na to, ze jsou v tom
jistem vyvolenem - coz ve ovsem bez csacku nezajistite.

Timto nechci rict, ze csacek je svaty a ze to bez nej nejde. Jen to, ze svet
je mnohem barevnejsi nez se zda pri pohledu pres stazene zaluzie ;-)

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz