Apache + Cestina

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Září 3 20:13:42 CEST 2002

> Proc ten cynismus?  Ja psal ve kterych browserech to mam vyzkouseno a kdyz
> uz chce nekdo psat stranky v Unicode, tak se holt musi smirit s tim, ze to
> nepojede ve starsich browserech...

Vyhoda v pripade, ze publikuji v unicode, je napr. takova, ze starsi
klienti to vezmou v iso-8859-2 a novejsi se muzou radovat z unicode. A to
nemluvim o windows-1250 (ti, co vyvijeji web na windows toto kodovani radi
pouzivaji), mnoho klientu si s tim neporadi ani, kdyz jim poslete spravne
kodovani v HTTP hlavicce.

> Vy v jednom webu pouzivate vice kodovani?  Pokud ne, tak zapsani direktivy
> do httpd.conf k VirtualHostu, ktery se parsuje jenom jednou, rozhodne
> nevyrabi takovy overhead jako prekodovani cele stranky.  Nebudte demagogem;)

Ano, v jednom webu www.server.cz/~user ... a kazdy user pouziva neco
jineho ...

> No...  az stravite nekolik dni tim, ze budete zkoumat, proc ze to vlastne
> nefunguje, az nakonec zjistite, ze se musi vypnout mod_csacek, neposilat z
> PHP session_start a pak to teprve jakztakz uspokojive funguje...  tak mozna
> zmenite nazor, do te doby si klidne pouzivejte moduly na prekodovani
> cestiny, je to vase volba...

pouzivam mod_czech :-))

-- Honza Houstek