ZADNE Porusenie GPL - ??

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Neděle Září 22 20:29:59 CEST 2002

   From: "Jan Kubik" <jan.kubik na kb-soft.com>
   Date: Sun, 22 Sep 2002 13:39:37 +0200

   > u toho odstavce aly jisty chybi ironie-tags ??

Ne, tento odstavec jsem myslel smrtelně vážně.

   > Vseobecne:
   > GPL nam prinasi nasledujici obrovske problemy:

Proč ji tedy používáte? Tak tuto licenci nepoužívejte a nepoužívejte ani
žádný program, který je pod ní šířen. Problém vyřešen. Já si také
nestěžuji, že mi kouření ničí zdraví, protože nekouřím. Ale kdybych kouřil,
mohl bych přestat... Vy můžete přestat používat GPL a jí licencované
programy a také nebudete mít problém.

Další body Vašeho dopisu jsou již pouze následkem výšeuvedeného problému,
proto nemá smysl se jimi zabývat.
--
Pavel Janík

Write first in an easy-to-understand pseudo-language; then translate into
whatever language you have to use.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)