chipset Intel 845E - bylo: zatizeni remirrorem RAID1

HUBERT David David.HUBERT na comarr.cz
Pondělí Září 23 22:00:41 CEST 2002

> To je cca 1.5MB/s a odpovidalo by to asi tak disky
> s vypnutym dma, zkontrolujte si to.

ano, to bude ono. DMA je off a navic nejde zapnout.
HDIO_SET_DMA failed: Operation not permitted
aspon sem zapnul 32 bit I/O a multisector, ale to jen zrychli na
2,5MB/s - server je dal priserne pomalej
Pri startu kerelu (od RH 2.4.18-10) sem nasel hlasky:
PCI_IDE: unknown IDE controller
PCI_IDE: (ide_setup_pci_device:) Could not enable device
mam ASUS P4B533 s chipsetem Intel845E - na hardware.linux.cz
tam nekdo pise, ze je podporovano jadrem (uz ne kterym) a hned
trochu vedle, ze museli pouzit jadro vanilla 2.4.19 s patchema.
Poradte mi prosim, kde se daji najit informace o takovych vecech?
Jako jestli jej (bude) podporuje RH ve svém jádře nebo kde najit tu
vanillu.
(ale do toho se mi zrovna nece-nemyslim, ze udelam dobry jadro ;-
) )

> Pokud je to kvuli vypadku napajeni, resil bych to nakupem UPS.
> Pokud je to necim jinym, resil bych nejdrive priciny a teprve
> pak nasledky.

server teprvá připravuju do ostrého provozu, tak si "modeluju"
situace - samo byl natvrdo vytáhnutej z elektriky :-) (ale jinak bych
na to neprisel)
David Hubert