mereni teploty a regulace - automatizace

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Úterý Září 24 00:53:04 CEST 2002

Zdravim,
rad bych predchozi tema ohledne mereni teploty rozsiril o regulaci.
Napriklad kdybych chtel Linuxem ridit sklenik... potreboval bych aby v
zavislosti na teplote Linux jako ridici jednotka spustil ventilator
pripadne jeste reguloval jeho otacky, aby dovedl napr. z crontabu
spustit zavlazovani (cerpadlo), ovladal osvetleni, hlidal vlhkost a
podaval informace via napr. SMS na mobil.
Uz se nekdo necim takovym zabyval? Existuje na to nejaky SW + HW?
Idealni by bylo, kdyby cele reseni bylo co nejlevnejsi.

--
Vaclav Dvorsky
http://hufhendr.spok.cz