jak na emulaci scsi

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Září 28 20:32:18 CEST 2002

On Sat, 28 Sep 2002 10:08:50 +0000 (UTC), Michal Kubecek wrote:

: Asi to nebylo z mé otázky patrné, ale ptal jsem se, co to přinese
: mně jako uživateli, ne co to přinese autorům driverů.

Tie veci spolu suvisia. Cas, ktory nemusi autor driveru venovat
pokrytiu podobnych veci, moze investovat do pisania uzitocneho
kodu. Znizenie komplexnosti je vo vseobecnosti dobra vec a
v tomto pripade by navyse neslo na ukor funkcnosti.

: Názory na rozumnost takového přístupu se, jak je vidět různí.

To je vcelku zjavne :-)

Zdravi
--
                                    Stano