Fwd: End of Life: Red Hat Linux 6.2, 7

Milan Kerslager milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Duben 8 23:14:56 CEST 2003


On Tue, Apr 08, 2003 at 06:29:54PM +0000, Stanislav Meduna wrote:
> On Mon, 7 Apr 2003 20:43:13 +0000 (UTC), Milan Kerslager wrote:
> 
> : Porad v tom nevidim rozdil mezi placenym (resp. supportem v cene) u
> : jinych (komercnich) SW produktu.
> 
> Ten text znie:
> 
>    During the term of this Agreement and for one (1) year thereafter,
>    Customer expressly grants to Red Hat the right to audit Customer's
>    facilities and records from time to time in order to verify Customer's
>    compliance with the terms and conditions of this Agreement.
> 
> Tam nie je ziadne "ak je dovodne podozrenie ze...". Toto
> je bezpodmienecne povolenie, ze RH moze prist ku mne do firmy
> a hrabat sa v mojom uctovnictve. To nie su veci, ktore sefovia
> firiem beru na lahku vahu.

Pochybuji, ze vycleni 100 zamestancu, kteri se budou bavit tim, ze budou
objizdet zakazniky a bezduvodne je obtezovat.

> Nemozem si pomoct, ale na RH strankach som to nikde jasne
> napisane nenasiel. Ak sa v tom Ty vyznas, napis sem prosim
> Ta tuto cenu pre Enterprise Linux ES pocas piatich rokov
> pre jeden a pre sto pocitacov. Vdaka.

Nejsem obchodni zastupce RH.

http://www.redhat.com/software/rhel/es/
http://www.redhat.com/support/techsupport/production/ES_main.html

Pak si vyberes doplnujici uroven podpory (1 rok je u Standard v cene) a
koupis si ji. Jestli ti jde o to, ze nemuzes najit cenu, pak jsou tam
telefonni cisla (i do Anglie).

-- 
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz
                        WWW:    http://www.pslib.cz/~kerslage/


Další informace o konferenci Linux