Fwd: End of Life: Red Hat Linux 6.2, 7

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Úterý Duben 8 20:29:54 CEST 2003

On Mon, 7 Apr 2003 20:43:13 +0000 (UTC), Milan Kerslager wrote:

: Porad v tom nevidim rozdil mezi placenym (resp. supportem v cene) u
: jinych (komercnich) SW produktu.

Ten text znie:

   During the term of this Agreement and for one (1) year thereafter,
   Customer expressly grants to Red Hat the right to audit Customer's
   facilities and records from time to time in order to verify Customer's
   compliance with the terms and conditions of this Agreement.

Tam nie je ziadne "ak je dovodne podozrenie ze...". Toto
je bezpodmienecne povolenie, ze RH moze prist ku mne do firmy
a hrabat sa v mojom uctovnictve. To nie su veci, ktore sefovia
firiem beru na lahku vahu.

: Spise v tom vidim snahu najit za kazdou cenu nejaky podraz (nebo
: mezeru, kterou by je slo ocurat). To mi neni sympaticke.

Ale no tak - obvinovanim ludi dopredu toho vela nedocielis.

Ludi (vratane mna) tu predovsetkym zaujimaju podmienky a celkova
cena za produkt s niekolkorocnym zivotnym cyklom vratane
poskytovania updates z kategorie security a critical, ale
_bez_ supportu typu "neviem ako nainstalovat xy, pomozte mi".
A to pre model "jeden taky stroj vo firme" a "x takych strojov
vo firme". Dovod je jednoduchy - chcu si to porovnat s konkurenciou,
zvazit pomer vykon/cena a vybrat riesenie pre seba alebo
pre svojich zakaznikov.

Nemozem si pomoct, ale na RH strankach som to nikde jasne
napisane nenasiel. Ak sa v tom Ty vyznas, napis sem prosim
Ta tuto cenu pre Enterprise Linux ES pocas piatich rokov
pre jeden a pre sto pocitacov. Vdaka.

Zdravi
--
                                    Stano