Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Středa Duben 9 08:40:16 CEST 2003

On Wednesday 09 of April 2003 07:57, you wrote:

> Panove. Nejste jako male deti? Vsichni vime, jak to je. Dotycny asi prodava
> Redhat 9, ktery ale nesmi nazyvat Redhat 9, ackoliv vsichni vime, ze to je
> Redhat 9. Kdyz by napsal, ze ma distribuci, co je vytvorena z RH9, tak je
> to zavadejici. Kdyz by rekl, ze me distribuci, co ji nemuze nazvat RH9, tak
> si budeme tukat na celo. No a pochybuju, ze se najde nekdo, kdo by uveril,
> ze vam to neni jasne.

a vite, ze nejde jen o to, ze se to nesmi jmenovat RedHat 9? Cetl jste vubec
licenci a redhati pojednani o moznostech distribuce? Tak az si to prectete,
tak sem opet napiste a uvedte svuj text na pravou miru. Dekuji.

[...]

--
z.p.