Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Duben 9 11:33:29 CEST 2003

>    > vezme. Jak ublizi Redhatu to, ze to nejaky chudak nebude
> tahat hodiny pres
>    > dial-up, ale nekdo to stahne za nej a pak mu to doruci na CD?
>
> ... a jak ublí¸í tomu chudákovi, kdy¸ si koupí plnou verzi distribuce?

Financne. Ja teda nevim, ale me to prijde docela rana do rozpoctu. Nehlede k
zivotnosti produktu. A pokud to toho cloveka nezivi a jen ho to zajima?
Treba ja jsem typicky pripad. Me zivi informacni systemy. Je mi uplne jedno
na cem jedou. Ale linux me zajima. Neco se naucim, kdyz to vim, tak poradim.
Ale pokud si mam vybrat, jestli penize dam do nove verze RH nebo dcera
dostane novou skrinku do pokoje ..... je mi lito panove od RH. Treba az
vyroste a nebo mi pridaji, tak si nejaky RH koupim. :-) A odpovidat na
otazku dalsi otazkou neni hezke.

TNX