Commercial: Linux na CD-vychazi Red Hat 9

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Středa Duben 9 12:43:14 CEST 2003

Ze zrovna vy se ozyvate - kdyz se bavime o tech
"parazitech", z kterych RedHat nic nema a kteri na
neho jen kydaji hnuj -  jeste jste mi neodpovedel
na otazku viz
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/177357.html

S pozdravem

Ondrej Prokop