Alokovatelná pamě» na proces

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Pondělí Duben 14 15:53:48 CEST 2003

On Mon, 14 Apr 2003, Pavel Kankovsky wrote:

> Na co patch? Proste to v patricnem souboru upravte a jadro
> prekompilujte, ne?

To mne taky napadlo, ale zda se mi to dost drsna zmena, nejsem si jist,
jestli je jadro udelano tak aby to stacilo zmenit. Proto jsem se ptal na ty
zkusenosti s necim podobnym (napriklad se bude asi muset nekde rict, ze
se ma z HIGHMEM mapovat ne 1GB ale mene a podobne,ne?).

> Standardni elfove binarky se totiz umistuji od adresy 0x08048000 (coz je
> neco malo pres 128 MiB) a prostor pred touto adresou se nepouziva (aspon
> pokud ho nekdo nealokuje explicitne pres MMAP_FIXED).

jde to nejak obejit - rici aby se tahle pamet pouzivala? (pokud mozno
konfiguraci linkeru atd. program o ktery jde je binary-only, takze zadne
prekompilovani nebo vlastni upravy nehrozi :-(

> Nezanedbatelne mnozstvi pameti by take mohlo zmizet v rezii malloc.
> Nevylucoval bych, ze na kazdy 1 MiB blok padne navic jedna stranka, coz
> by davalo ~3000 stranek, cili kolem 12 MiB.

to asi ano

Bye

--

	Tomas Kasparek (sioux), PhD student FIT VUT Brno
 	  tomas.kasparek@[seznam.cz,volny.cz]

Daląí informace o konferenci Linux