Alokovatelná pamě» na proces

Pondělí Duben 14 18:26:18 CEST 2003

On Mon, 14 Apr 2003, Kasparek Tomas wrote:

> To mne taky napadlo, ale zda se mi to dost drsna zmena, nejsem si jist,
> jestli je jadro udelano tak aby to stacilo zmenit. Proto jsem se ptal na ty
> zkusenosti s necim podobnym (napriklad se bude asi muset nekde rict, ze
> se ma z HIGHMEM mapovat ne 1GB ale mene a podobne,ne?).

Rekl bych, ze si takove detaily musi dopocitat sam. (Ale nezkousel jsem
to.)

> jde to nejak obejit - rici aby se tahle pamet pouzivala? (pokud mozno
> konfiguraci linkeru atd. program o ktery jde je binary-only, takze zadne
> prekompilovani nebo vlastni upravy nehrozi :-(

Pres linker ano (viz vystup z ld --verbose a kapitola Linker Script v info
ld), ale nikoli dynamicky. Leda by to byla relokovatelna binarka (podobne
jako dynamicke knihovny), coz je malo pravdepodobne. Tedy ne ze by neslo
zkusit relokovat binarku bez patricnych relokacnich informaci, ale
vysledek muze byt vselijaky...

Daląí informace o konferenci Linux