Red Hat 9 a cestina

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Duben 14 13:07:53 CEST 2003

: Odesílatel: Miloslav Trmac <mitr na volny.cz>
: > Nicmene, kdyz mi prozradite, ve kterem redhatim souboru jsou skryte
: > definice CP1250, budu moc rad, aspon si tam ty zdrave soubory
prekopiruju
: Co presne myslite? "Definice" pouzita localedef je v

Myslim tim konkretni RPMko ve kterem se tyto soubory vyskyytuji. Momentalne
nemam zadny stroj, kam bych si mohl nainstalovat aspon RH8 (RH9 jeste
nemam) a zjistit balicek.

Takze kdyz nekdo s RH8/9 zadate rpm -q -f LC_ALL a poslete mi vysledek,
budu primo nadsen.
To delat nemusite, kdyz mi reknete jak to jinak na celkem pomalem stroji
najit aniz bych lezl do kazdeho balicku skriptem ktery budu pul roku
vymyslet.

: /usr/share/i18n/codepages, soubory vytvorene localedef by mely byt
: v /usr/lib/locale (to, ze Vam funguji, kdyz jsou v /usr/share/locale,

No jak jsem se dival po zdrojakach s locales, tak default umisteni je
/usr/share/*, tajkze RH to asi zmanil.

Dekuji, JL.

Daląí informace o konferenci Linux