Legalni vypalovani CD vs. Red Hat?

Úterý Duben 15 13:32:17 CEST 2003

Dňa 15. apr 2003, 12:49, Kovar Jan napísal(a):

> Ale uz drive jsem naznacoval na prikladu, ze jsou okamziky, kdy bych se
> primlouval pro primhoureni oci. Evidentne trvate na tom (a ja naprosto chapu
> vase stanovisko, jen jsem jineho nazoru), ze pokud je neco dano zakonem, tak
> zadne primhurovani oci neexistuje. Me stanovisko je takove, ze jsou chvile,
> kdy vec je z lidkeho hlediska prijatelna, ale odporuje zakonu. A muj nazor
> je, ze v urcitych pripadech a pouze do urcite miry!! (to je dulezite)!! se
> da poruseni zakona tolerovat. Aby to bylo uplne jasne pokusim se uvest par
> prikladu.

nie som pravnik, ani nechcem dako rozvlacovat tuto fylozoficku debatu, len
chcem, poznamenat, ze ani zakon sa neinterpretuje len ako cierne a biele
a ako jeden z hlavnych vstupov pre posudenie zavaznosti cinu sa zvazuje
aj "spolocenska nebezpecnost cinu", takze svojim sposobom "prizmurovanie
oci" existuje a pouziva sa..
na co sa ale rozhodne neprihliada, to je tzv. "ludske hladisko", nic
take nie je v zakonoch definovane, takze nie je mozne ani na zaklade
toho posudzovat trestnost, resp. zavaznost cinu.

tolko mojich laickych 0.01 .-Sk