Uplny OT(a): Predobjednavky a CD vs Redhat atd.

Jan Řezníček reznicekj na lfhk.cuni.cz
Čtvrtek Duben 17 07:41:42 CEST 2003

BOBO napsal:

> [...]

Ja bych se s dovolenim taky malinko zapojil. Jakozto samozvany zastupce
prosteho lidu musim konstatovat, ze i z techto debat lze vyziskat neco
zajimavych informaci. Ale dovolte jednu prosbu: bylo by mozne (krome
osocovani lidi, kteri neco delaji nebo nedelaji - i kdyz i to je
zasluzne, protoze jsou situace, kdyz je potreba nekoho skutecne tvrde
vymezit) take napsat presne slovo od slova, krok od kroku,
konstruktivne, jak ma onen clovek postupovat, pokud chce skutecne onu
cinnost provadet? Popripade presne prelozit danou cast licence (pro nas,
kterym se dela z pravnictiny mdlo)? Pokud by to bylo mozne, ja osobne
bych byl velmi stasten a usinalo by se mi kazdy den klidneji, protoze
bez nezodpovezenych otazek. Pokud ne, pak uz mlcim.

Vas nadseny win98user
--

Jan Reznicek
Lekarska knihovna