jaky linux na mailserver?

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Duben 16 17:30:12 CEST 2003

> Hmm, zase jeden, co to ještě nezkusil a už odsoudil. Můžu
> vědět, kolikrát jste zkusil konfiguraci sendmailu?

dvakrat. prvy raz neuspesne asi pred pol rokom, drukykrat pred par tyznami,
to uz dopadlo dobre (po hojnom citani dokumentacie, googlovani, a vypytovani
sa v konferach). ale znovu sa mi do toho dobrovolne nechce, davam prednost
konfigu ktory je human readable a je slusne okomentovany. na linuxe nastastie
alternativy existuju.

napokon, aj v linux documentation project zacina kapitola o sendmaile takto:
"Říká se,že skutečným správcem Unixu nebudete, dokud neupravíte soubor
sendmail.cf. Ale také se říká, že musíte být blázen, když to chcete zkoušet
i podruhé." :o)

rozhodne nedoporucujem sendmail niekomu, kto vie o mailserveroch tolko,
ze potrebuje nejaky rozbehat. keby zbadal sendmailovy konfig, neviem co
by spravil. imho by z toho bola tazka migrena a po par dnoch laborovania
by zanevrel na pocitace ;-p