tisk v linuxu

Libor Dub oakld na tiscali.cz
Pondělí Duben 21 01:18:10 CEST 2003

Zdravím,

no možná to nebude tak jednoduchý. Myslím, že ovladač pro tuto tiskárnu pro
Linux doposud neexistuje. Pro černobílý tisk lze použít (vše je ze SuSE, ale
i v jiných distribucích jsou snad k dispozici shodné ovladače) ovladač
!Ghostscript driver 'bjc600' ", je úplně O.K. Ale pro barevný tisk jsem zatím
vhodný nenašel (prosím upozornit, pokud někdo o něm ví). Zkoušel jsem
například ovladač pro tiskárnu Cannon S-3OO, "color 600 dpi", ale barevný
vrstvy jsou rozhozený (cca 5 mm!), navíc se snaží i černou složit z barev.