ASA pod linuxem

Lubomir Odraska lubomir.odraska na prodiss.cz
Pátek Duben 25 12:50:20 CEST 2003

Dobry den,
nainstaloval jsem si ASA pro Linux, instalace probehla  poradku,instaloval
jsem z prikazove radky. Vlastnim distribuci mandrake.Dal bych potreboval
server rozebehnou, ale poradne
nevim jak. Anglicky manual mi toho moc nerekne, je tam spousta nejasnosti.
Napriklad kopirovani souboru odbc.ini do domovskeho adresare
uzivatele....atd, ale soubor odbc.ini nemuzu jaksi najit. Na ceskych strankach
Sybase jsem cesky manual nenasel. Nemohli byste mi prosim treba nejaky
poslat, nebo mi nejak pomoci? Jedna se mi hlavne o kroky po instalaci a
nasledne nastaveni a spusteni serveru, vcetne postupu pripojeni se ze
stanice, ktera bezi na OS firmy M$, na server bezici pod linuxem. Dekuji
predem za pomoc.

 L.O.