kernel source tree

Ladislav Vaiz ziav na adela.fel.zcu.cz
Úterý Duben 29 11:41:24 CEST 2003

> to by som toho musel odzalohovat velke mnozstvo, skoro v kazdom
> podadresari stromu je `.depend', vytvara sa subor napr. version.h a

make oldconfig by to mel spravit, pokud ne, zkuste make dep

> mozno by som sa este spytal: po kompilacii bzImage mi zostane jadro,
> System.map a .config s aktual konfiguraciou; pouziva sa nejakym
> sposobom System.map pri starte systemu? kto vsetko ho moze pouzivat?
> ako boot loader pouzivam grub, nie lilo;

Slouzi k prevedeni adres podprogramu a pod. z ciselne podoby
(0xc0100000) do symbolicke (_text). To vam ulehci zjistit, kde nastala
chyba v pripade oopsu nebo panicu. Slouzi k tomu napiklad program
ksymoops. Ja ho spolu s jadrem kopiruju do /boot vcetne verze, napr.
/boot/System.map-2.4.20-fb1.
.config doporucuji take doplnit o verzi a uschovat nejlepe mimo strom s
jadrem (protoze mrproper :-)

La'd"a

Nikdy proti proudu. Amper