Prism 2.5 a kernel 2.4.21

Sobota Srpen 2 18:29:25 CEST 2003

On Sat, Aug 02, 2003 at 06:22:00AM +0200, Petr Lascak wrote:

> Pokud mam pozitivni zkusenost s nasazenim neceho v nasi siti, tak
> to s klidem doporucim, protoze vim proc. Navic jsem zcela presvedcen
> ze pro zacatecnika je RedHat pro pristup na WiFi uplne k nicemu.
> Asi se budes zase certiti, ale pouziti napr. WISPu, je IMHO podstatne
> lepsi volba. Zacatecnik dostane menu a manual a jak jsem zjistil
> i M$ pozitivni clovek je schopen rozchodit pripojeni do site, pouze
> na zaklade manualu a informace ode mne o IP a SSID jake ma nastavit.

Jiste, protoze nastavit jakoukoliv distribuci je trivialni, pokud vis,
jak na to (a dokonce i v RH na to neni potreba zadny manual).

A jak jsem jiz poznamenal - to jestli ovladac chodi je zalezitost i
firmware, coz (jak jsem jiz vyresil bokem s jinymi na zaklade me zadosti
v prvnim prispevku a obeslo se to bez osocovani, ktere jsem si tady od
Vas dvou vyslechl aniz byste podali jedninou rozumnou informaci) je
zaklad toho, proc to jednomu chodi a druhemu ne.

Takze prestante plivat kolem sebe (na me i na distribuce) a radsi
rozumne uvazovat.

>   Jak zjistit ktery zpusob je jednodussi? Asi se podivat do koule :-).

Pokud je k reseni potreba udelat A a nekdo doporuci udelat A B a C (tj.
nejen driver, ale i zaplatu na jadro a jeho kompilaci a zapomnel jsem
jeste na utility), pak je to snad jasne.

Delate blbce ze me nebo ze sebe?

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz