Prism 2.5 a kernel 2.4.21

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Sobota Srpen 2 19:00:57 CEST 2003

Milan Kerslager wrote:

>Pokud je k reseni potreba udelat A a nekdo doporuci udelat A B a C (tj.
>nejen driver, ale i zaplatu na jadro a jeho kompilaci a zapomnel jsem
>jeste na utility), pak je to snad jasne.

Jde o to, ze nikdo z nas zrejme nevi, co je onim 'resenim',
tj. o co puvodnimu tazateli jde. Zda chce napriklad provozovat
AP nebo jenom klienta. POkud bychom chteli odpovedet presne
'na miru', zadali bychom puvodniho tazatele o upresneni.

Protoze dotazy ohledne provozu Prism2.5 karet v linuxu se ve
zdejsi konferenci mnozi, zvolil jsem jinou cestu. Uverejnil
jsem postup, ktery je sice 'slozity', nicmene obecne pouzitelny
(nezavisle na distribuci) a ktery vede k maximalni funkcnosti.

Pokud chcete necim prispet, dejte dohromady alternativni postup
 - takovy, ktery nebude sice obecne pouzitelny (bude zamereny
na uzivatele RH) a nepovede k maximalni funkcnosti, nicmene
bude maximalne jednoduchy na provedeni. Tim obohatite komunitu!
Oba postupy maji svoji cenu! Jsem dalek toho jakkoliv prohlasovat,
ktery postup je 'lepsi'.

Ostatne puvodni tazatel si jiste dokaze vybrat. Pokud ne,
bude mit zrejme s linuxem potize, protoze koncepce linuxu je
na vyberu z mnoha alternativ do znacne miry zalozena.

Vas prvni prispevek do tohoto threadu na mne pusobil zmatene.
V soukromem mailu jsem shrnul sve vyhrady - ne proto, abych Vas
'shazoval', ale protoze jste mne o to vyslovne pozadal. Pokud
si cenite kritiky a casu druhych, odpovite mi. To jste doposud
neucinil. Stale mate moznost.

S pozdravem 'slunce v dusi'
OldFrog.

Ondrej Nemecek