Prism 2.5 a kernel 2.4.21

Úterý Srpen 5 23:53:25 CEST 2003

On Sat, Aug 02, 2003 at 07:00:57PM +0200, oldfrog na volny.cz wrote:

> Protoze dotazy ohledne provozu Prism2.5 karet v linuxu se ve
> zdejsi konferenci mnozi, zvolil jsem jinou cestu. Uverejnil
> jsem postup, ktery je sice 'slozity', nicmene obecne pouzitelny
> (nezavisle na distribuci) a ktery vede k maximalni funkcnosti.

Pokud byste byl ochotny cist README k Vami doporucenemu baliku, zjistil
byste, ze preklad modulu je trivialni na jakekoliv distribuci.

Nic jineho ke zprovozneni karty neni potreba, protoze ovladac
neovlivnuje zbytek jadra (a o jakychkoliv specialitach *nebyla* rec).

Preklad jadra neni trivialni. Uz treba proto, ze nevite, jaky FS
uzivatel pouziva, jestli pouziva initrd, jaky je v initrd souborovy
system, jestli pouziva LILO nebo Grub atd. atd. - a to vsechno jsou
zasadni otazky, ktere *neni* potreba resit a pritom v nich hodlate toho
chudaka vykoupat (jen kvuli ideologii "preklad jadra je jednoduchy a
proto ho muze delat kazdej, kdo chce pitomej ovladac, protoze ja to tak
delam taky").

BTW: poznamky o zbytecneho osocovani vuci jakekoliv distribuci na
     zaklade zkratkovitych a povrchnich uvah plati i pro Vas.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz