Prism 2.5 a kernel 2.4.21

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Středa Srpen 6 00:19:22 CEST 2003

Milan Kerslager wrote:

>Pokud byste byl ochotny cist README k Vami doporucenemu baliku, zjistil
>byste, ze preklad modulu je trivialni na jakekoliv distribuci.
>
>Nic jineho ke zprovozneni karty neni potreba, protoze ovladac
>neovlivnuje zbytek jadra (a o jakychkoliv specialitach *nebyla* rec).
>
>Preklad jadra neni trivialni. Uz treba proto, ze nevite, jaky FS
>uzivatel pouziva, jestli pouziva initrd, jaky je v initrd souborovy
>system, jestli pouziva LILO nebo Grub atd. atd. - a to vsechno jsou
>zasadni otazky, ktere *neni* potreba resit a pritom v nich hodlate toho
> [...]

Je mi uplne volny, co si o mem prispevku myslite. Mnohem vice
si cenim toho, ze jsem jej napsal  podle sveho presvedceni.
Svoje uplatneni uz v archivku konference najde. A pokud ne, je
to mi to rovnez uplne volny...

Citim se svobodny, stastny, je leto, vedro, po zemekouli chodi
miliardy lidi, na nebi sviti miliardy hvezd, planety se toci ve
dne, v noci. Neni to uzasne? A pod tim dole nekde nepatrna
linuxova konference a nase nepatrne, nabubrele lidstvi.

Jsem snilek a fantasta - co byste chtel od stareho blazna...

OldFrog.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035