(odpocinkove) GPL kod v komercni aplikaci

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Srpen 4 14:04:47 CEST 2003

On Mon, Aug 04, 2003 at 12:25:40PM +0200, Marcel Kolaja wrote:
> Mám-li program v Ruby, jeho licence (toho programu, ne Ruby :-)) je sice
> nutně typu Open Source (neb je program v interpretovaném jazyce :-)), není
> to ale Free Software. Tedy řekněme licence GPL nekompatibilní :-) Mohl
> bych potom v takovém programu natáhnout pomocí require knihovnu .so, která
> je GPL, a používat objekty, které vytvoří? A pokud ne tak proč (všechny
> argumenty, které platí u kompilovaných jazyků IMHO odpadají)?

 Ja predpokladam (doufam), ze skripty interpretovaneho jazyka nemusi
 byt kompatibilni s licenci interpretru pokud ten je v GPL. Za interpretaci
 lze oznacit pomerne dost veci (makra v ruznych dokumentech apod.) a
 ve vysledku by nakonec byla vsechna data GPL.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/