Prism 2.5 a kernel 2.4.21

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Středa Srpen 6 00:07:03 CEST 2003

> [...] *neni* potreba resit a pritom v nich hodlate toho chudaka vykoupat
> (jen kvuli ideologii "preklad jadra je jednoduchy a proto ho muze delat
> kazdej, kdo chce pitomej ovladac, protoze ja to tak delam taky").

Zato vase ideologie "neznas-li kod kernelu nazpamet, tak se neopovazuj ho
prekladat, pouzij distribucni, k distributorovi se modli a pravidelne mu
prinasej obeti" je zcela v poradku.

S tim "koupanim toho chudaka" jste to IMNSHO dost prestrelil. Celou dobu
se tady pohorsujete nad tim, ze mu nekdo spatne pomaha (protoze mu radi
podle vas zbytecne slozite veci), a pak o nem prohlasite, ze to je chudak?
Kdyz se vziju do kuze toho cloveka, ktery zacina s linuxem, a na prvni
tady se v reakcich docte, ze je chudak ... tak se mi zda, ze jste nepomohl
nikomu, ani tomu cloveku, ani linuxu.

Abych predesel nedorozumenim: Nerikam, ze ohledne tohoto konkretniho
modulu nemate pravdu. Ani se Vas nesnazim nejak osobne napadat. Vse co
jsem napsal je muj nazor a nesnazim se ho nikomu vnucovat.

-- Honza Houstek