Prism 2.5 a kernel 2.4.21

Středa Srpen 6 01:04:23 CEST 2003

On Wed, Aug 06, 2003 at 12:07:03AM +0200, Honza Houstek wrote:

> Zato vase ideologie "neznas-li kod kernelu nazpamet, tak se neopovazuj ho
> prekladat, pouzij distribucni, k distributorovi se modli a pravidelne mu
> prinasej obeti" je zcela v poradku.

Tohle jsem nikdy nerekl. Nebo ano? Snad jsem mluvil o tridu tezsim
problemu, ne?

> S tim "koupanim toho chudaka" jste to IMNSHO dost prestrelil. Celou dobu
> se tady pohorsujete nad tim, ze mu nekdo spatne pomaha (protoze mu radi
> podle vas zbytecne slozite veci), a pak o nem prohlasite, ze to je chudak?
> Kdyz se vziju do kuze toho cloveka, ktery zacina s linuxem, a na prvni
> tady se v reakcich docte, ze je chudak ... tak se mi zda, ze jste nepomohl
> nikomu, ani tomu cloveku, ani linuxu.

Pokud vidite v "chudak" osocovani, pak by to chtelo se nejprve zamyslet.
Mozna to znamenalo jen to, ze by delal zbytecne neco, co neni potreba.
Nebo jen soudite druheho podle sebe.

> Abych predesel nedorozumenim: Nerikam, ze ohledne tohoto konkretniho
> modulu nemate pravdu. Ani se Vas nesnazim nejak osobne napadat. Vse co
> jsem napsal je muj nazor a nesnazim se ho nikomu vnucovat.

Vidim. Okamzite vidite slovo, ktere ma byt urazka, aniz by byla. Jeste
ze to vzapeti poprete. To ma nejaky smysl?

Panove, vykaslete se uz na to. Ted je to skutecne uz OT a snaha udelat
z toho prihodu, kterak jsem vsem ublizoval.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz