Problemm s booot u RAID1

Petr Augustín p.augustin na tiscali.cz
Pondělí Srpen 11 10:19:49 CEST 2003

Zdravim,
mam problem se zavedenim systemu z mirrorovane partisny. V systemu jsou 2
disky SCSI 18GB, OS RedHat 7.1.
Raid jsem zalozil v degradovanem rezimu, pak jsem system prekopiroval (dle
Software-Raid HOWTO).
U pokusu zavest system z /dev/md0 system konci hlasenim:
EXT2-FS: Unable to read superblock.

isofs_read_super: bread failed, dev=09:00, iso_blknum=16, block=32

kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 09:00

V pripade, ze zavedu system z /dev/hda vse pracuje v poradku, mirror na
ostatnich oddilech funguje.

Myslim, ze tento problem se uz na konferenci diskutoval, ale nikde nemuzu
najit reseni.

Dekuji za kazdou radu, pripadne odkaz na reseni.

    S pozdravem

                Petr Augustin