Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

Jiří Dvořák djirilinux na centrum.cz
Pondělí Srpen 11 23:04:41 CEST 2003

V Po, 11. 08. 2003 v 22:53, Michal Kubecek píše:

> Řečeno slovy klasika: "Tato diskuse byla zcela zbytečná. Zapomeňte,
> prosím, že jste se mne na něco ptal a že jsem vám něco odpovídal."
> Ještě názorněji: "komu není rady, tomu není pomoci". Dopalujte se,
> na koho uznáte za vhodné. Pokud vás ale mé dobře míněné rady dopalují,
> budu si pro příště pamatovat, že vám raději radit nemám.
>
> Pokud byste však o problematice chtěl aspoň trochu přemýšlet, zkuste
> schválně vymyslet jeden jediný příklad praktické situace, na jejíž
> řešení se opravdu potřebujete nalogovat do KDE jako root.
>
>                                                        Michal Kubeček

-- Milý pane Kubečku.... a tázající
Sám sice neznám skutečnou situaci kdy je třeba nalogovat do KDE jako
root, ale i já obdobně  dost často na svém pc s RH9  užívám ke
konfiguraci grafických nástrojů, které v podstatě nejsou potřeba (
lenost je lenost)... a dotaz tuším nezněl ve smyslu " je třeba užívat
graf rozhraní jako root ???"
Jiří Dvořák <djirilinux na centrum.cz>