Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

Robert Vojta robert na v0jta.net
Úterý Srpen 12 09:01:32 CEST 2003

t> Jsem taky zacatecnik a rad si to chci trochu srovnat v hlave. Mam mdk 9.0,
t> pouzivam KDE. Kdyz potrebuji neco konfigurovat, otevru si Ovladaci centrum
t> Mandrake, ono se me to zepta na heslo root, ja se jako root zaloguji a
t> udelam co potrebuji. Pritom jsem ovsem porad prihlaseny i jako bezny user
t> (kez by toto umely WXPp...;-)

  No, je to sice mimo tema, ale WXPp to umi. Staci si v upresnujicich
vlastnostech vaseho zastupce zaskrtnout 'Spustit s pouzitim jinych
povereni' a po kliknuti na zastupce se to zepta, pod jakym uzivatelem
se ma dana aplikace pustit.

  Pokud Vam toto nebude fungovat, staci pouzit dalsi vec, ktere se v
WXPp rika 'prepnuti uzivatele'. Start -> Odhlasit -> Prepnout
uzivatele. Vybrat si ktereho chcete, zadat heslo, provest ukon,
odhlasit se a znovu zpet zadat sve heslo. Vsechny aplikace, ktere jste
mel otevrene zustavaji presne v takovem stavu v jakem jste je opustil.
Odhlaseni v pravem slova smyslu neprobehne, pouze se prepne uzivatel
tam a zpet.

  Mate dve moznosti jak vyse uvedenou vec v WXPp udelat a mozna jsou i
dalsi.

t> Je to tak spravne, nebo to mam delat jeste jinak?

  Je to spravne.

--
Robert Vojta