select && /dev/dsp

kratochvil jiri kratochvil na dbsystem.com
Středa Srpen 27 11:03:11 CEST 2003

On Wed, Aug 27, 2003 at 12:44:31AM +0200, kratochvil jiri wrote:
> Zkousim napsat program na prehravani zvuku pres zvukovou kartu.
> zarizeni /dev/dsp si otevru v non-block modu a pouzivam select() abych
> mohl chytat dalsi udalosti.
>
> Kdyz poslu do select() jako posledni parametr NULL tak to funguje, ale
> nadaj se chytat udalosti. Kdyz nastavim strukturu s casem na nuly tak to
> prehraje nekolik prvnich  byte (vetsinou kolem 130000) a pak mi select
> vraci 0. A zvukovka jako by nebyla pripravena na dalsi zapis. Kdyz do ni
> presto zapisu tak mi vraci -1.  Kdyz do time structury nastavim
> [...]

Odpovim si sam, uz jsem na to prisel. Takze az nekdo narazi na podobny
prolem se selectem tak vezte ze je potreba pred volanim select() potreba
_POKAZDE_ nastavit _VSECHNY_ deskriptory (pomoci FD_SET()) o ktere mate zajem.

--
  KLoK