select && /dev/dsp

Středa Srpen 27 11:10:51 CEST 2003

On Wed, 27 Aug 2003, kratochvil jiri wrote:

> Odpovim si sam, uz jsem na to prisel. Takze az nekdo narazi na podobny
> prolem se selectem tak vezte ze je potreba pred volanim select()
> potreba _POKAZDE_ nastavit _VSECHNY_ deskriptory (pomoci FD_SET()) o
> ktere mate zajem.

...na coz by prisel kazdy, kdo by si poradne precetl select(2), kde je
napsano "On exit,  the  sets  are  modified in place to indicate which
descriptors actually changed status." :)

Rada pro tazatele i pro ostatni: pokud budete mit podobne zahadny
problem, tak ho neopisujte slovne, ale vyrobte minimalni programek,
ktery demonstruje pozorovany problem a prilozte ho ke svemu dotazu.
Budete mit mnohem vetsi sanci, ze to nekdo vyresi, at uz je to chyba
v samotnem programu, nebo nekde jinde.