soft patenty

Petr Jirásek bubuss na post.cz
Středa Srpen 27 13:11:50 CEST 2003

Jo s tím se nedá než jen souhlasit.

Právě jsem složil píseň a jelikož je to moje duševní vlastnictví, tak si
nechám patentovat veškerá slovní spojení v ní obsažená:-))
No jo, ale co když už stejná slova použil K.Gott v některé z jeho hromady
písní? Nakonec abych ještě Gottovi neplatil patentová práva?:-))
A vůbec, to mám projít všech jeho 400 nebo 500 písní co nazpíval?
A co si třeba nechat patentovat svoje rodné číslo?:-)) a běda tomu kdo ho
někde použije:-))

Principielně je to to samý jako SP, takze pokud to schválej tak to bude docela
hustý. Doufám, že nakonec zvítězí zdravý rozum...