your mail

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Srpen 27 15:10:17 CEST 2003

:-) Vcera presne takto vypekl pan Novacek mne - dneska jste to naplno koupil Vy - Bohuzel jak vidno, pan Novacek neumi radne cist, protoze jinak by neztracel cas a venoval by ho smysluplnym vecem (treba korektnimu nastaveni sveho MUA, kdyz na to byl jiz upozornen).

> Nedělám to kvůli němu, to by opravdu nemělo smysl. Jde mi spíš o to,
> že cítím určitou snahu přesvědčit uživatele, že to, aby si kompilovali
> sami software (nebo dokonce jádro), je pouze pro velké guru a prostý
> smrtelník by si s tím neměl zahrávat. Trochu se bojím, že by to mohlo
> vést k tomu, že by nakonec většina uživatelů Linuxu neměla nejmenší
> tušení, jak to funguje uvnitř. Proto se snažím, aby ti, kdo by mohli
> mít zájem proniknout do hloubky, nebyli zbytečně odrazováni.

	V tomto jsem Vam samozrejme plne napomocen, take ja se snazim dobrat podstaty funkce, problemu apod. (viz treba i veci znacne imaginarni pro technokraty (me) jako SW patenty) - nicmene ne vzdy si muze clovek dovolit byt odbornik na vsechno...