your mail

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Srpen 27 15:37:23 CEST 2003

On Wed, Aug 27, 2003 at 03:10:17PM +0200, Pavel Janoušek wrote:

> :-) Vcera presne takto vypekl pan Novacek mne - dneska jste to naplno
> koupil Vy - Bohuzel jak vidno, pan Novacek neumi radne cist, protoze
> jinak by neztracel cas a venoval by ho smysluplnym vecem (treba
> korektnimu nastaveni sveho MUA, kdyz na to byl jiz upozornen).

Všiml jsem si toho v okamžiku, kdy se muttu dole objevilo "sending mail
to linux na linux.cz". Než mi stačilo dojít, co se děje, už tam bylo "mail
sent"...

> V tomto jsem Vam samozrejme plne napomocen, take ja se snazim dobrat
> podstaty funkce, problemu apod. (viz treba i veci znacne imaginarni
> pro technokraty (me) jako SW patenty) - nicmene ne vzdy si muze
> clovek dovolit byt odbornik na vsechno...

Konkrétně mi šlo o to, že jsem se skutečně setkal s lidmi, kteří nebyli
začátečníky, ale když jsem jim na školení předváděl, jak se používá
patch a jak se kompiluje jádro, byli velice překvapeni, že to není tak
složité, jak si mysleli. A podobně je to i s těmi distribucemi - běžné
situace se samozřejmě řeší daleko snáz v SuSE/Redhat/Mandrake, ale pro
ty netypické může být jednodušší řešení třeba u Slackware.

                                                       Michal Kubeček