soft patenty

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Srpen 27 15:50:58 CEST 2003

On Wed, Aug 27, 2003 at 01:35:12PM +0200, Pavel Janoušek wrote:

> 	Ja nemam konkretni predstavu (to je odvaha, coz?), ale vim, ze
> 	treba auta jsou tvorena nesrovnatelne bezpecneji nez pred 100
> 	lety... +

Ale zrejme ne diky patentum. Dovedu si predstavit, ze patenty by te
bezpecnosti mohly naopak uskodit. Vymyslim novou vec, ktera zvysuje
bezpecnost aut a necham si ji patentovat, aby moje auta byla
bezpecnejsi a auta ostatnich vyrobcu ne.

U SW patentu by to mohl byt treba patent na pomalou jizdu z duvodu
zvyseni bezpecnosti lidske posadky automobilu :-)

--
         Martin Mačok                 http://underground.cz/
   martin.macok na underground.cz        http://Xtrmntr.org/ORBman/