SNMP vs. NFS - zatizeni site

Pátek Prosinec 5 12:16:25 CET 2003

On Fri, Dec 05, 2003 at 12:03:26AM +0100, Petr Klíma wrote:

> No a ted konecne ta otazka - jak si stoji zatizeni site, serveru a
> uzlu pri sberu dat pomoci sdilenych NFS adresaru ve srovnani se sberem
> pomoci SNMP?

Zkuste si zjistit, jestli SNMP ma nejaky ten fork navic (jako ze asi
ano, protoze bud nasloucha xinetd nebo bezi demon a forkuje potomky pro
obsluhu). Ale zase NFS se obcas muze dostat do podivneho stavu (dira v
souboru, neni videt aktualizace). Stava se mi to tak 1x za 3-6 mesicu
(propojeny WWW prostor mezi 2 servery).

Take bych pri sberu pres NFS dal pozor na zamykani souboru (pres sit).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz