komerce: vysel ABC Linux

Martin Kysela bugtraq na centrum.cz
Neděle Prosinec 28 11:08:44 CET 2003

Zdravim,

myslim si, ze je vcelku zbytecne hledat problemy kde nejsou.
Podle licence GNU GPL je tento postup v poradku. A pokud
je v poradku podle GNU GPL, tak nema smysl se rozcilovat. :-)

Mluvil jsem ted s Leosem Literakem a predbezne mi prislibil i
budouci uvolneni doprovodne prirucky pod GNU FDL, coz by
bylo urcite velmi pekne a v mistnich krajich neprilis obvykle.

A co se tyce srovnani se SUSE - myslim si, ze tato spolecnost
dela co muze a snazi se prispivat k rozvoji svobodneho software
vsemi moznymi prostredky, ktere ma k dispozici. Bylo tady
upozorneno na porusovani GNU GPL. Nevim, jak se situace
vyvinula, ale vim, ze byla snaha o napravu tohoto problemu
a verim tomu, ze pokud k ni jeste nedoslo, brzy se dockame.

BTW "Open Source" komunita nema s GNU GPL az tolik
spolecneho. ;-)

Martin Kysela