komerce: vysel ABC Linux

Pondělí Prosinec 29 00:03:46 CET 2003

On Sun, Dec 28, 2003 at 10:47:49AM +0100, Leos Literak wrote:
> Ahoj,
>
> nehodlam komentovat Milanovy urazky a osocovani, stejne to
> nema cenu. Nicmene narazil na jednu vec, na kterou jsme zapomneli.
> A to je licence - rozhodne ji pridame do odkazovaneho clanku,
> at nejsou zadne pochyby.

*VELMI* rad bych vedel, cim jsem koho osocil nebo urazil.

Jestli tim, ze jsem nenasel odkazy ani zdrojaky a dovolil si se ozvat,
pak je prave _tohle_, co napsal kolega Literak pekne osocovani a
urazeni.

Co se tyka SUSE, pak to dopadlo jako vzdycky. Plne huby prohlaseni, tak
zvana dobra vule a snaha o "spravne reseni" a skutek nakonec proste
utekl. "Stacilo" pockat, az se naplni pozadovany "casovy skluz".

BTW: jestli je skutecne vsechno tak perfektne GPL, pak nechapu, proc
     s tim delate takovy kuzicky.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz