oznameni: vysel ABC Linux

Pondělí Prosinec 29 00:18:50 CET 2003

On Sat, Dec 27, 2003 at 11:26:06AM +0100, Vlastimil Ott wrote:

> Trochu mi unika vyznam podobneho hate-mailu. Pripadate si jako svedomi
> komunity, ktere pozdvihne mec k obrane pred mamonuchtivymi prizivniky?
>
> Vzhledem k tonu vasich mailu snad ani nema cenu argumentovat. Pripojim
> tedy pouze odkaz na FAQ na www.gnu.org:
> http://www.gnu.org/philosophy/selling.cs.html

Vazeny pane, mluvite o koze, kdezto to puvodni bylo o voze. Dokonce i s
vysvetlenim, o co slo.

Jasne jsem postradal odkazy (na zdrojaky) a informaci o tom, zda je to
volne, neni volne a podobne.

Takze se hodte i se sefredaktorem do klidu a prestante se se snazit
navodit pocit, ze jsem kohosi nutil delat neco, co vychazi z vadne
interpretace GPL.

A jestli si myslite, ze ptat se je trestne, pak to je maximalne smutne.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz