gentoo linux

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Úterý Únor 4 15:57:18 CET 2003

Tue, Feb 04, 2003 at 03:19:29PM +0100, Pavel švarc napsal(a):

> je to potřeba pro desktop ???
> já myslím že ne a proto proč mít na desktop distribuci, a tou RH8.0 je,
> nástroj na nastavování takové služby ?

No koktretne tohle meni chovani site a rozdeluje kapacitu linky
relativne rovnomerne po spojenich, oproti standartnimu ,,kdo driv
prijde, ten driv mele`` (cti fifo)

> no schválně jsem zkusil dva zástupce ze služeb a zdá se že to není 100%
> např. "httpd" klidně nastartuje i po té co byl ručně ukončen, ovšem zde
> zmíněné "atd" nenastartuje, ale opět platí že RH8.0 je desktop distribuce a
> tam to opravdu nevadí

Od doby co jsem mel naposledy v mechanice RH uz uplynulo hodne vody,
takze uz je to nejspis opravene.

> já popravdě nechápu proč se jednotlivé distribuce tak nemají rády :O(
> já osobně používám RH, používám ho jako desktop a dva mini servery a jsem
> spokojen. Zkoušel jsem i jiné distribuce, spravuju taky jeden Mandrake, a
> prostě zůstávám u RH. I přes to bych nikdy netvrdil že je nejlepší nebo že
> ostatní jsou na nic. No asi to bude v lidech.

No ja za nic nemuzu, ja se tady zastavam toho cloveka co tvrdil, ze mu
konfiguracni soubory (i kdyz pravdepodobne myslel initskripty, protoze
konfiguracni soubory jsou vsude stejne) RH pripadaji chaoticke :) Ja
vlastne za nic nemuzu :)

>  Přeji šťastný konec tomuto threadu a vám hodně štěstí s gentoo linuxem

To ja jsem se na gentoo neptal, jsem jenom nahodny kolemjdouci :)

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

7. Neozbrojená sekta není sektou.
-- Universální pravidla pro sekty