Cestina v XFree86 4.3 (4.2.99 nebo co)

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Únor 6 11:59:06 CET 2003

On Čt, 2003-02-06 at 11:24, Jan Kasprzak wrote:
> 	Dobry den,
>
> pred nejakou dobou tady Kamil Toman psal:
>
> : Rad bych upozornil, ze se blizi vydani nove verze nasich
> : nejoblibenejsich Xu. Krom toho, ze bude obsahovat spoustu peknych novych
> : vlastnosti, obsahuje mimo jine pomerne hodne zmen v klavesnicovem
> : driveru pro linux a *bsd a (konecne!) take alespon z casti vycistenou
> : novou konfiguraci xkb.
> :
> : S novou konfiguraci je mozne psat i takove veci jako napr.
> :
> : XkbLayout "pc/cz,pc/us,pc/de"
> [...]
Nevim, jestli to pomuze, ale v RH od verze tusim 7.3 je dostatecne novy
balicek gswitchit, ktery staci dat jako aplet do panelu a nastavit si
jakoukoliv klavesnici, staci to naklikat.

Ja to resim tak, ze do X dam pouze us, a pomoci gswitchit si prepnu na
cestinu, v pripade potreby. Od vyse zminovane verze to umi prepinat i
pomoci dvou shiftu. Navic tam asi pujde dat klavesnic vic, ...

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o.