banky

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Úterý Únor 11 09:27:43 CET 2003

Tomas Hlavacek wrote:
> 2) existuje v CR nejaka aktivita zamerena na to, aby organy, ktere si
> platime z dani, nediskriminovali uzivatele Applu, Linuxu, PDAcek atd???
> Samozrejmne mam na mysli predevsim vyhradni pouzivani M$ Wordovskeho
> dokumentu a pod.

Jako nejlepsi aktivita se mi v tomto smeru zda posilani mailu prislusnym
webmasterum, nebo lepe "vyssim instancim" z dane ignorantske
spolecnosti, uradu, ...

Jeden zhavy tip na strankach Ministerstva financi:
http://www.mfcr.cz/scripts/hp/default.asp
V levem menu kliknete na "Danova priznani" a pak rovnou napiste dopis na
podatelna na mfcr.cz, s dotazem, jak v Linuxu rozbehnout MS IE. Ja uz si s
nima cile koresponduju. Kdyz nas bude vic, treba jim dojde, ze to lidem
opravdu vadi.

Michal Ludvig