Digitalni kamery & linux

mody na atlas.cz mody na atlas.cz
Čtvrtek Únor 13 16:01:38 CET 2003

Ahoj,
já mám doma kameru Sony DCR-TRV140E a tahám z ní video přes TV kartu
Pinnacle PCTV Pro. Bohužel mám problémy s rychlostí grabování. Potřebuju to
stahnout do DV (nevím jestli 1 nebo 2) formátu a PC nějak nestíhá. Přitom:

cpuinfo:
processor	: 0
vendor_id	: AuthenticAMD
cpu family	: 6
model		: 6
model name	: AMD Athlon(tm) XP 1700+
stepping	: 2
cpu MHz		: 1471.930
cache size	: 256 KB
fdiv_bug	: no
hlt_bug		: no
f00f_bug	: no
coma_bug	: no
fpu		: yes
fpu_exception	: yes
cpuid level	: 1
wp		: yes
flags		: fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge mca cmov pat pse36 mmx fxsr sse syscall mmxext 3dnowext 3dnow
bogomips	: 2936.01

$ hdparm -Tt /dev/hda
/dev/hda:
 Timing buffer-cache reads:   128 MB in  0.71 seconds =180.28 MB/sec
 Timing buffered disk reads:  64 MB in  1.45 seconds = 44.14 MB/sec

Paměti je 512MB a přesto ani pomocí transcode ani mencoderem to nestahuje
víc než 21fps. :-( Nechce se mi kupovat firewire, protože to zase tak často
nepotřebuju... Kdyby byl nějaký nápad jak to zrychlit...

Dík

Mody