je Rh 8.0 vhodný pro mailservery?

Pátek Únor 14 12:38:08 CET 2003

On Fri, Feb 14, 2003 at 10:57:21AM +0100, Michal Samek wrote:

> Ale to nejsou zkazky. Netvrdim, ze to plati i pro 8.0, ale cistou 7.0 na
> server by nasadil jen hazarder, vzdy jsou mezi major verzemi pomerne
> zasadni zmeny (treba glibc, ze?), ktere nemusi byt v praxi (rozumejte na
> mnoha ruznych konfiguracich) jeste dobre otestovane. Ja jsem u 7.0
> pockal, az se to usadi, na serveru jel vesele 6.2, ktery byl rock
> stable, tak proc bych to delal? Tezce se mi to vyplatilo. Prece otestuju
> na desktopu, pockam na reakci lidi atd. A ja provozuju redhata od 4,
> nemyslim si, ze bych byl az takovy lama.

Nevsiml jsem si, ze by nejaka komponenta v 7.0 nebo 8.0 nefungovala
takovym zpusobem, aby to byl nejaky problem.

V kazdem pripade pokud je v distribuci verze programu X, ktera ma
nejakou neprijemnou vlastnost, bude ten samy problem mit kazda jina
distribuce, ktera danou verzi programu X pouziva (pokud tedy vyvojari
nezaclenili do balicku nejakou zaplatu navic).

Je mozne, ze v pripade kdy budete pouzivat ten samy program verze X-100,
pak problem mit nebudete, ale jiste se najdou jine problemy, ktere
budete muset resit (podpora TLS, bezpecnostni aktualizace atd), pripadne
budete nektere jine vlastnosti postradat uplne (ext3, UDMA, ...)

Mozna to nekomu nevadi, nicmene v tom pripade by mel zustat u dreveneho
pocitadla, protoze to bude mit sichr a neohanet se povidackami o x.0
verzich.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz