Delka podpory jednotlivych distributoru

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Úterý Únor 18 20:35:50 CET 2003

On Tue, 18 Feb 2003 17:33:37 +0000 (UTC), Milan Kerslager wrote:

: c) je to uzavreny system *nedostupny* ze site, neposkytuje sitove sluzby
:   -> neni potreb nic aktualizovat, protoze to neni potreba

Ajaj - pokial zacnem spominat na hitparadu casu od zabudovania
do prejavenia sa vazneho bugu, tak po jasnych lidroch typu Y2K
nasleduje bug, ktory som osobne nahanal (aj ked nezabudoval)
a tento cas bol 4.5 roka. U jedneho zakaznika sa proste
zisla taka kombinacia podmienok, ze cela komunikacia zamrzla
a system stal. Co je pruser ako Brno.

A pocet riadkov distribucie ja daleko vacsi, ako pocet riadkov
nasho kodu...

Zdravi
--
                                         Stano