realna nasazeni linuxu

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Čtvrtek Únor 20 08:32:44 CET 2003

On Wed, 19 Feb 2003 22:09:36 +0000 (UTC), Peter Surda wrote:

: Objektivna informacia odo mna je zhruba ta, ze skutocne normalne
: prevadzkyschopnu instalaciu windowsu som za cely svoj zivot videl asi na 3ch
: miestach, pricom sa da predpokladat, ze do toho investovali miliony (velke
: institucie).

Normalne prevadzkyschopnych instalacii windowsov mame my a nasi
obchodni partneri tisice a s operacnym systemom spravidla problemy
nie su. Rovnako ako nie su problemy, pokial je dole linux.

Hovorim spravidla, pretoze sa samozrejme obcas nieco vyskytne -
niektore resource limity priliz nizko, nova "libc" s trikrat
pomalsim alokatorom pamati a.p. Podobne priklady sa ale
najdu aj pre linux (nas napr. postihol memory leak v glibc,
bojovali sme s NFS problemami a.p.).

Tadeto cesta nevedie, s jednym aj druhym mozu byt problemy
a v jednom aj druhom pripade mozes potrebovat experta, aby ich
vyriesil. A z hladiska porovnania TCO je dost rozdielne,
ci mas holy system a na nom jednu third-party aplikaciu,
alebo obvykly balik viac ci menej vydarenych aplikacii
a usera co kazdy tyzden nieco instaluje.

: Vcera som sa 4 a pol hodiny babral s novym (!!) pocitacom s XP-Home,
: ktory uz pozerali 2ja "odbornici" na windows (ja s windowsom vlastne
: uz ani nerobim a XPcka som videl asi 3ti krat). Nefungovalo ADSL
: a tlaciaren, Windows ale ziadne chyby nehlasil.

Bez urazky, vies vobec kam sa treba pozriet, ci nieco hlasi? :-)
Este sa mi nestalo, aby som pri hw probleme nenasiel v event logu
vobec nic.

Zdravi
--
                                        Stano